Αρχική

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες [ DST ]




Δημιουργία νέου θέματος Απαντήστε στο θέμα  [ 15 Δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα 1, 2  Επόμενο
Συγγραφέας Μήνυμα
UNREAD_POSTΔημοσιεύτηκε: Κυρ 17 Σεπ 2017, 16:54 
Χωρίς σύνδεση
Site Admin
Site Admin
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 08 Ιαν 2008, 14:48
Δημοσιεύσεις: 10465
Αγαπητοί γονείς, αντισταθείτε στην θρησκευτική υποδούλωση των παιδιών σας στην αντίχριστη νέα τάξη πράγματων, υποβάλλοντας στα σχολεία των παιδιών σας αιτήσεις για απαλλαγή από το νέο μάθημα των θρησκευτικών, το οποίο δεν είναι μάθημα ορθόδοξο, αλλά κατηχητικό στη δια-θρησκειακή και παν-θρησκειακή πνευματικότητα (δηλ. Στην απόκτηση όχι μόνο γνώσεων για τις άλλες θρησκείες, αλλά και θρησκευτικών εμπειριών των ορθοδόξων παιδιών από τις άλλες θρησκείες), και επομένως κατηχητικό στην πράσινη παγκόσμια θρησκεία του σατανά.
------------------------------------------------------------------------------------------------------
Μπορείτε να κατεβάσετε το σχέδιο της αίτησης απαλλαγής, καθώς και τη μελέτη του καθηγητή Κυριάκου Κυριαζόπουλου που περιλαμβάνει τη νομική επιχειρηματολογία για την απαλλαγή και η οποία πρέπει να συνοδεύσει την αίτηση απαλλαγής


https://drive.google.com/file/d/0BxcSUS2O16_gQzV6SThJSkR6ZU0/view


Συνημμένα:
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΝ ΑΙΤΗΣΕΩΣ ΓΟΝΕΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΑΛΛΑΓΗ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ ΤΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΩΝ.pdf [304.46 KiB]
Έχει μεταφορτωθεί 188 φορές

_________________

«Σταυρός, ο φύλαξ πάσης της οικουμένης.
Σταυρός, η ωραιότης της Εκκλησίας.
Σταυρός, βασιλέων το κραταίωμα.
Σταυρός, πιστών το στήριγμα.
Σταυρός, αγγέλων η δόξα
και των δαιμόνων
το τραύμα»
Κορυφή
 Προφίλ  
Απάντηση με παράθεση  
UNREAD_POSTΔημοσιεύτηκε: Τρί 19 Σεπ 2017, 09:54 
Χωρίς σύνδεση
Site Admin
Site Admin
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 08 Ιαν 2008, 14:48
Δημοσιεύσεις: 10465

_________________

«Σταυρός, ο φύλαξ πάσης της οικουμένης.
Σταυρός, η ωραιότης της Εκκλησίας.
Σταυρός, βασιλέων το κραταίωμα.
Σταυρός, πιστών το στήριγμα.
Σταυρός, αγγέλων η δόξα
και των δαιμόνων
το τραύμα»


Κορυφή
 Προφίλ  
Απάντηση με παράθεση  
UNREAD_POSTΔημοσιεύτηκε: Τρί 19 Σεπ 2017, 10:02 
Χωρίς σύνδεση
Site Admin
Site Admin
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 08 Ιαν 2008, 14:48
Δημοσιεύσεις: 10465

_________________

«Σταυρός, ο φύλαξ πάσης της οικουμένης.
Σταυρός, η ωραιότης της Εκκλησίας.
Σταυρός, βασιλέων το κραταίωμα.
Σταυρός, πιστών το στήριγμα.
Σταυρός, αγγέλων η δόξα
και των δαιμόνων
το τραύμα»


Κορυφή
 Προφίλ  
Απάντηση με παράθεση  
UNREAD_POSTΔημοσιεύτηκε: Παρ 22 Σεπ 2017, 10:38 
Χωρίς σύνδεση
Site Admin
Site Admin
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 08 Ιαν 2008, 14:48
Δημοσιεύσεις: 10465
Δελτίο τύπου της Πανελλήνιας Ένωσης Θεολόγων (ΠΕΘ)
Η Πανελλήνια Ένωση Θεολόγων (ΠΕΘ) χαιρετίζει
την πρωτοβουλία των γονέων που επιστρέφουν στα σχολεία
τα αντορθόδοξα «βιβλία» των Θρησκευτικών


Η Πανελλήνια Ένωση Θεολόγων χαιρετίζει θερμά την αυθόρμητη, θαρραλέα, ομολογιακή, αγωνιστική και ακτιβιστική πρωτοβουλία των Ελλήνων Ορθοδόξων Χριστιανών γονέων και κηδεμόνων των μαθητών/τριών των σχολείων της χώρας, οι οποίοι επιστρέφουν στα σχολεία, τους «Φακέλους του μαθητή για το μάθημα των Θρησκευτικών», ζητώντας να διδαχθούν τα παιδιά τους την πίστη τους ανόθευτη χωρίς μείξεις και χυλοποιήσεις με ξένες θρησκείες.

Οι γονείς, προφανώς, αντιδρούν με αυτόν τον πρωτοφανή και επαναστατικό τρόπο στην αυταρχική και αντιδημοκρατική συμπεριφορά του Υπουργείου Παιδείας, το οποίο, περιφρονώντας επιδεικτικά τα ορθόδοξα χριστιανικά πιστεύω της συντριπτικής πλειονοψηφίας του ελληνικού λαού, προχώρησε στην έκδοση και διανομή στους μαθητές/τριες των «Φακέλων του μαθητή για το μάθημα των Θρησκευτικών», το περιεχόμενο των οποίων είναι πολυθρησκειακό και συγκρητιστικό και, συνεπώς, αντισυνταγματικό, αντιπαιδαγωγικό και αντορθόδοξο, όπως, επανειλημμένα, έχει τονιστεί από πολλούς αρμόδιους φορείς.
Η αλήθεια του θέματος είναι καθαρή και απλή: Οι ορθόδοξοι μαθητές, ανήκουν στους γονείς τους ως προσωπικότητες και όχι στο κράτος και, φυσικά, θα πρέπει να διδάσκονται την πίστη των γονέων τους, την οποία έχουν ασπασθεί με το βάπτισμα και όχι ένα συνονθύλευμα θρησκειών. Αυτό είναι παγκόσμια κατοχυρωμένο δικαίωμά τους. Η ανάμειξη των θρησκειών με την πίστη των μαθητών από την Γ΄τάξη του Δημοτικού στοχεύει στη αντικατάσταση ή υποκατάσταση της πίστεως των ορθοδόξων μαθητών με ένα ουδέτερο διαθρησκειακό ή πολυθρησκειακό ή πανθρησκειακό και εκκοσμικευμένο πνεύμα, με άλλα λόγια, στην αποχριστιανοποίησή τους.
Με βάση την ανεξιθρησκία, ο ελληνορθόδοξος μαθητής δικαιούται να διδάσκεται τη γνήσια και αληθινή και εξ Αποκαλύψεως πίστη του, που συμβάλλει, αφενός στην πνευματική προσωπική ανακαίνιση των μαθητών και, αφετέρου, στη δημιουργία πολιτών με ηθικοπνευματικές και κοινωνικές αρχές, αντίστοιχες των ηθών, των εθίμων και του εν γένει πολιτισμικού και θρησκευτικού τοπίου της ελληνικής παράδοσης. Αυτό που δικαιούται και το απολαμβάνει ο Εβραίος, ο Μουσουλμάνος και ο Ρωμαιοκαθολικός μαθητής, δηλαδή τη διδασκαλία της δικής του πίστεως, για ποιον λόγο η πολιτεία να το στερεί στον ελληνορθόδοξο μαθητή και να του επιβάλλει να διδαχθεί τα είδωλα της πολυθρησκείας;
Η ΠΕΘ καλεί τους γονείς να συνεχίσουν να δίνουν δυναμικό αγωνιστικό παρόν για τη διατήρηση της ελληνορθόδοξης φυσιογνωμίας της παιδείας μας.
Επίσης, η ΠΕΘ, για ακόμη μία φορά, απευθύνει θερμή και ειλικρινή έκκληση στον Υπουργό Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων κ. Κώστα Γαβρόγλου και σε όσους ακόμη εργάζονται για την με κάθε τρόπο βίαιη επιβολή των αντιχριστιανικών και αντορθόδοξων ιδεοληψιών τους στην ελληνική κοινωνία, να εγκαταλείψουν αυτή την καταστροφική – αποδομητική, αδιέξοδη πολιτική, καθώς και τη διχαστική ρητορική τους. Καλούμε τους αρχιτέκτονες αυτής της μεθόδευσης να σταματήσουν άμεσα να οργανώνουν, με τη δύναμη της εξουσίας, την πνευματική καταστροφή του ελληνικού πολιτισμού, το σπουδαιότερο κομμάτι του οποίου είναι η Ορθοδοξία. Τους καλούμε να συν-εργασθούν έντιμα, με συμφιλιωτικό και δημοκρατικό πνεύμα, με όλους τους υπεύθυνους παράγοντες για την παροχή της ορθόδοξης, χριστιανικής παιδείας στα σχολεία της χώρας μας, για μια γνήσια και πραγματική ανανέωση του μαθήματος των Θρησκευτικών.

Το ΔΣ της ΠΕΘ



_________________

«Σταυρός, ο φύλαξ πάσης της οικουμένης.
Σταυρός, η ωραιότης της Εκκλησίας.
Σταυρός, βασιλέων το κραταίωμα.
Σταυρός, πιστών το στήριγμα.
Σταυρός, αγγέλων η δόξα
και των δαιμόνων
το τραύμα»


Κορυφή
 Προφίλ  
Απάντηση με παράθεση  
UNREAD_POSTΔημοσιεύτηκε: Παρ 22 Σεπ 2017, 19:33 
Χωρίς σύνδεση
Site Admin
Site Admin
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 08 Ιαν 2008, 14:48
Δημοσιεύσεις: 10465
Ἐπιστολὴ διαμαρτυρίας τοῦ Δημάρχου Δράμας πρὸς τὸν Ὑπουργὸ Παιδείας γιὰ τὸ μάθημα τῶν Θρησκευτικῶν τῆς Δ' Δημοτικοῦ.
Ὁ Δήμαρχος Δράμας στὴν ἐπίστολή του μεταφέρει τὴν ἀνησυχία τῶν συμπολιτῶν του, τονίζοντας ὅτι συντάσεται μαζί τους ποὺ ἀντιδροῦν μὲ τὸ περιεχόμενο τῶν κεφαλαίων ποὺ ἀναφέρονται στὸ ἰσλὰμ-μουσουλμανισμὸ καὶ στὶς ἄλλες θρησκεῖες.
Ἀκολουθεῖ ἡ Ἐπιστολὴ τοῦ Δημάρχου Δράμας κ. Χριστόδουλου Μαμσάκου



Δράμα, 20 Σεπτεμβρίου 2017
Πρὸς τὸν Ὑπουργὸ Παιδείας, Ἔρευνας καὶ Θρησκευμάτων,
κ. Κώστα Γαβρόγλου
Ἀξιότιμε κ. Ὑπουργέ,

Δεχθεῖτε τοὺς εἰλικρινεῖς χαιρετισμούς μου καὶ τὶς θερμοτέρες εὐχές μου στὸ πρόσωπό σας.
Μὲ τὴν ἐπιστολή μου σᾶς μεταφέρω τὸ μήνυμα τῶν συμπολιτῶν μου ἀναφορικὰ μὲ τὴν ὕλη τοῦ μαθήματος τῶν θρησκευτικῶν τῆς Δ΄ Δημοτικοῦ.
Συντάσσομαι μὲ τὴν πλειοψηφία τῶν συνδημοτῶν μου ποὺ ἀντιδροῦν μὲ τὸ περιεχόμενο τῶν κεφαλαίων ποὺ ἀναφέρονται στὸ ἰσλὰμ-μουσουλμανισμὸ καὶ στὶς ἄλλες θρησκεῖες.
Ἐπιτρέψτε μου νὰ ἐπισημάνω ὅτι ἡ ἱστορία τῆς πατρίδας μας εἶναι ἄρρηκτα συνδεδεμένη μὲ τὴν ὀρθοδοξία.
Γιὰ μᾶς ἀποτελεῖ ὑποχρέωση τὰ παιδιά μας νὰ διδαχθοῦν τὶς ἀρχὲς καὶ τὶς ἀξίες ποὺ ἐμπερικλείει ὁ χριστιανισμός.
Σίγουρα, θὰ πρέπει νὰ γνωρίζουμε τί πρεσβεύει ἡ κάθε θρησκεία, ὅμως ἕνας μαθητὴς τῆς ἡλικίας τῶν 10 ἐτῶν δὲν μπορεῖ νὰ ἔχει τὴν ὡριμότητα γιὰ νὰ κρίνει κατάλληλα καὶ ἔτσι ἐλλοχεύει ὁ κίνδυνος νὰ δημιουργηθεῖ σύγχυση.
Ἃς μὴ ξεχνοῦμε ὅτι διανύουμε μιὰ δύσκολη περίοδο ποὺ ἡ οἰκονομικὴ κρίση ἔχει προκαλέσει καὶ κρίση τῶν ἀξιῶν καὶ τῶν θεσμῶν.
Σὲ αὐτὸ τὸ πλαίσιο ὀφείλουμε ὅλοι νὰ....
ἐπαναφέρουμε τὶς διαχρονικὲς ἀξίες ποὺ μᾶς κληροδότησαν οἱ πρόγονοί μας, καὶ νὰ τὶς διοχετεύσουμε στὸ ἀκέραιο στὰ παιδιά μας ποὺ ἀποτελοῦν τὸ αὔριο τοῦ τόπου.
Ἡ στάση αὐτὴ δὲν εἶναι δεῖγμα μισαλλοδοξίας οὔτε πρέπει νὰ ἐκλήφθη ὡς ἀδυναμία.
Ἀντιθέτως, πρέπει νὰ προστατεύσουμε τὴν ἱστορία μας καὶ τὴν ταυτότητά μας καὶ κυρίως νὰ ἐνδυναμώσουμε τοὺς μαθητὲς τοῦ Δημοτικοῦ ποὺ δὲν διαθέτουν ἀκόμη ὁλοκληρωμένη κρίση, ἐνῶ παράλληλα ὀφείλουμε νὰ τοὺς μυήσουμε στὸν ἑλληνικὸ πολιτισμὸ καὶ στὴν ἑλληνικὴ παράδοση ποὺ σχετίζεται μὲ τὴν ὀρθόδοξη χριστιανικὴ πίστη.
Εὐελπιστῶ ὅτι θὰ ἐκλάβετε σοβαρά το αἴτημα τῆς πλειοψηφίας τῶν συνδημοτῶν καὶ τὰ κεφάλαια τοῦ μαθήματος τῶν θρησκευτικῶν ποὺ ἔχουν προκαλέσει ἀναταραχὴ στὴν κοινωνία μας, θὰ ἀποκλειστοῦν ἀπὸ τὴ διδακτικὴ ὕλη.
Δεδομένου ὅτι συντάσσεστε καὶ ὑπηρετεῖτε τὰ εὐγενῆ ἰδεώδη τοῦ Πολιτισμοῦ καὶ τῆς Παιδείας, παρακαλῶ θερμὰ ἐγὼ καὶ οἱ συμπολίτες μου γιὰ τὴν θετικὴ ἀνταπόκρισή σας, τὴν πρέπουσα βαρύτητα καὶ σημασία στὴν πρότασή μας.
Παραμένω στὴ διάθεσή σας γιὰ ὁποιαδήποτε παροχὴ πληροφοριῶν καὶ ἐξηγήσεων, καὶ προτίθεμαι νὰ συνδράμω μὲ τὴ θεσμική μου ἰδιότητα σὲ ὁτιδήποτε χρειαστεῖ πρὸς τὸν σκοπὸ αὐτό.
Μὲ τιμή,
Χριστόδουλος Μαμσάκος
Δήμαρχος Δράμας

_________________

«Σταυρός, ο φύλαξ πάσης της οικουμένης.
Σταυρός, η ωραιότης της Εκκλησίας.
Σταυρός, βασιλέων το κραταίωμα.
Σταυρός, πιστών το στήριγμα.
Σταυρός, αγγέλων η δόξα
και των δαιμόνων
το τραύμα»


Κορυφή
 Προφίλ  
Απάντηση με παράθεση  
UNREAD_POSTΔημοσιεύτηκε: Κυρ 24 Σεπ 2017, 11:50 
Χωρίς σύνδεση
Site Admin
Site Admin
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 08 Ιαν 2008, 14:48
Δημοσιεύσεις: 10465
Ομοβροντία αντιδράσεων από Χριστιανούς γονείς ενάντια στο τραγικό βιβλίο με Βούδες, Ινδιάνους και Ισλαμιστές – Τι λέει το υπουργείο Παιδείας και γιατί δεν ανησυχεί προς το παρόν
Του Άγγελου Ρούσσου

Ομοβροντία αντιδράσεων από Χριστιανούς γονείς ενάντια στο νέο μάθημα των Θρησκευτικών. Οι ενστάσεις για τους νεωτερισμούς με τον Χριστό και την Παναγία σαν Ινδιάνους(!) αλλά και όσα αναφέρονται περί του Ισλάμ έχουν προκαλέσεις μαζικές κινητοποιήσεις γονέων. Μαζικές αλλά όχι συντονισμένες… Κι αυτό είναι το κλειδί για το οποίο το υπουργείο Παιδείας τρίβει τα χέρια του. Καθώς άλλοι γονείς αιτούνται να μην διδαχθούν το τάδε απόσπασμα και άλλοι το δείνα…. Άλλοι πάλι ζητούν επιστροφή του βιβλίου.
Στο υπουργείο θεωρούν πως εξωεκπαιδευτικά κέντρα είναι αυτά που βρίσκονται πίσω από αυτές τις άναρχες και ασυντόνιστες κινητοποιήσεις και πως σύντομα θα σβήσουν από μόνες τους….
Σημειώνουν δε πως βάσει των εγκυκλίων που κατά καιρούς έχουν εκδοθεί από το υπουργείο δεν μπορεί ένας γονέας να αιτηθεί μερική διδασκαλία του εκάστοτε μαθήματος παρά μόνο απαλλαγή και οι λόγοι που θα συντρέχουν να είναι πειστικοί και να έχουν να κάνουν με το θρήσκευμά του.
Στην προκειμένη περίπτωση θεωρούν πως κάτι τέτοιο δεν υφίσταται!
Σε κάθε περίπτωση το νέο πρόγραμμα σπουδών του μαθήματος των Θρησκευτικών, όπως αυτό διαμορφώθηκε μετά από τον διάλογο υπουργείου Παιδείας – Εκκλησίας, έχει προκαλέσει κλιμακούμενες αντιδράσεις. Σύλλογοι γονεών αλλά και μεμονωμένα άτομα κατηγορούν υπουργείο και διοικούσα Εκκλησία πως με τα παρόντα βιβλία «αποχριστιανοποιούν» τους μαθητές.
Τελευταία παρέμβαση αυτή της Πανελλήνιας Πρωτοβουλίας Γονέων για την Εκπαίδευση η οποία ζητάει άμεση επιστροφή των βιβλίων και σε επιστολή της αναφέρει τα εξής:
“Εμείς, οι γονείς και κηδεμόνες των παιδιών που βρίσκονται στη Α΄/βάθμια και Β΄/βάθμια εκπαίδευση, δηλώνουμε προς κάθε πλευρά ότι επιθυμούμε η παρεχόμενη στα παιδιά μας παιδεία στη Χώρα μας να είναι σύμφωνη με τους άξονες του Συντάγματος της πατρίδας μας και ακόλουθη των αρχών και αξιών που έθρεψαν ιστορικά το έθνος μας και διαμόρφωσαν την πολιτιστική του ταυτότητα και ιδιοπροσωπία. Δεν θα ανεχθούμε κανένα στοιχείο ξένο προς τις ιστορικές, θρησκευτικές και πολιτιστικές μας παραδόσεις να νοθεύσει την αγωγή των παιδιών μας.
Για τον λόγο αυτό αντιδρούμε στην προσπάθεια αλλοιώσεως της χριστιανικής παιδείας των παιδιών μας και τον μέχρι τώρα χαρακτήρα του μαθήματος των Θρησκευτικών και αναγκαζόμαστε με λύπη να επιστρέψουμε στην προϊσταμένη αρχή ως απαράδεκτους τους νέους φακέλους από τους οποίους στο εξής θα διδάσκεται στα σχολεία το μάθημα των Θρησκευτικών”.
Στο μεταξύ η Πανελλήνια Ένωση Θεολόγων(ΠΕΘ) χαιρετίζει την πρωτοβουλία των γονέων που επιστρέφουν στα σχολεία τα αντορθόδοξα «βιβλία» των Θρησκευτικών πλην όμως δεν έχει ακόμη τοποθετηθεί για την προαναφερθείσα…. σιγουριά του υπουργείου.

_________________

«Σταυρός, ο φύλαξ πάσης της οικουμένης.
Σταυρός, η ωραιότης της Εκκλησίας.
Σταυρός, βασιλέων το κραταίωμα.
Σταυρός, πιστών το στήριγμα.
Σταυρός, αγγέλων η δόξα
και των δαιμόνων
το τραύμα»


Κορυφή
 Προφίλ  
Απάντηση με παράθεση  
UNREAD_POSTΔημοσιεύτηκε: Τρί 26 Σεπ 2017, 14:48 
Χωρίς σύνδεση
Site Admin
Site Admin
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 08 Ιαν 2008, 14:48
Δημοσιεύσεις: 10465
Καθαρή εξαπάτηση προς όλους οι «Φάκελοι Μαθητή» του μαθήματος των Θρησκευτικών

Αθήνα, 21 Σεπτεμβρίου 2017
Αριθμ. Πρωτ. 95
Δελτίο τύπου

Η Πανελλήνια Ένωση Θεολόγων, με αφορμή τους διανεμηθέντες «Φακέλους Μαθητή» για το μάθημα των Θρησκευτικών από το Υπουργείο Παιδείας Έρευνας και Θρησκευμάτων στους μαθητές Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης,
με την έναρξη της νέου σχολικού έτους, εκφράζει την πλήρη διαφωνία και αντίθεσή της για τον πολυθρησκειακό χαρακτήρα και το ακατάλληλο και επικίνδυνο για παιδιά περιεχόμενο τόσο των νέων Προγραμμάτων όσο και των ως άνω Φακέλων. Επιπλέον, όμως, διαπιστώνει και καταγγέλλει ότι οι εν λόγω «Φάκελοι» κινούνται στη κατεύθυνση της παραπλάνησης της Ιεραρχίας της Εκκλησίας, της εκπαιδευτικής κοινότητας αλλά και της κοινωνίας ευρύτερα, για τους εξής λόγους:
Α) Εδώ και αρκετούς μήνες το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ) και το Υπουργείο Παιδείας ισχυρίζονταν είτε στις ανακοινώσεις είτε στις συζητήσεις τους, με όλους τους φορείς, ακόμη και με την Εκκλησία ότι με την έναρξη του νέου σχολικού έτους θα διένειμαν στους μαθητές για το μάθημα των Θρησκευτικών το «Φάκελο Μαθητή», όπως τον χαρακτήριζαν. Όμως, όπως διαπιστώνεται, και στο επίπεδο αυτό υπάρχει καθαρή εξαπάτηση προς όλους, αφού στους μαθητές, τελικά, χορηγείται έντυπο, μορφής βιβλίου, διδακτικό εγχειρίδιο, το οποίο τόσο οι εκπαιδευτικοί όσο και οι γονείς, αλλά προπάντων οι μαθητές, το εκλαμβάνουν ως κανονικό, παραδοσιακού χαρακτήρα, βιβλίο.
Β) Στην περίπτωση που λειτουργούσε ως «Φάκελος», θα έπρεπε να εμπεριέχει ποικίλο και διαφοροποιημένο υλικό (φυλλάδια, cd, dvd, υλικό χειρονακτικών εργασιών και άλλα συναφή) και όχι μόνο κείμενα με έντυπες εικόνες, όπως ισχύει για τα διδακτικά εγχειρίδια γενικώς. Οι επιμέρους παραπομπές για πιθανή αναζήτηση από τους εκπαιδευτικούς δεν διαφοροποιεί τα δεδομένα, διότι σε όλα τα διδακτικά εγχειρίδια ακολουθείται αυτή η λογική της παραπομπής και σε άλλες πηγές.
Γ) Ο «Φάκελος Μαθητή» προσπαθεί, αν και ανεπιτυχώς, να δώσει μια ακολουθία μαθησιακού περιεχομένου, όπως συμβαίνει γενικώς στα διδακτικά εγχειρίδια.
Συνεπώς, η Πανελλήνια Ένωση Θεολόγων καταγγέλλει ότι οι διανεμηθέντες στους μαθητές «Φάκελοι Μαθητή» δεν αποτελούν «Φάκελο υλικού μαθητή», αλλά ένα κακέκτυπο διδακτικού εγχειριδίου για κάθε σχολική τάξη.
H δομή του βιβλίου αυτού δεν αντιστοιχεί στις πνευματικές ανάγκες, τα ενδιαφέροντα και την ορθόδοξη πίστη των μαθητών. Επομένως, δεν αναπτύσσει, αλλά αλλοτριώνει τη χριστιανική θρησκευτική τους συνείδηση, ισοπεδώνοντας και αναμειγνύοντας τη χριστιανική πίστη τους με την πίστη όλων των θρησκειών.
Η «προσφορά» αυτών των λεγόμενων «φακέλων» είναι αρνητική, διότι με αυτό το πολυθρησκειακό συνονθύλευμα, το μόνο που εισπράττουν οι μαθητές είναι η σύγχυση, ο συγκρητισμός, η παραπλάνηση και ο θρησκευτικός τους αποπροσανατολισμός.
Από την πλευρά τους, οι εκπαιδευτικοί, έχοντας στη διάθεσή τους ένα τέτοιο βιβλίο -μείγμα της Ορθόδοξης διδασκαλίας με τις διδασκαλίες άλλων θρησκειών- καλούνται να διδάξουν το νέο μάθημα των Θρησκευτικών, να γίνουν δηλαδή και εκείνοι όργανα της δημιουργίας ενός ουδετερόθρησκου σχολείου και κράτους, εκτελώντας τα σχέδια των ιδεοληπτικών αποφάσεων του Υπουργείου.
Η Πανελλήνια Ένωση Θεολόγων, με συνέπεια στις αρχές της ορθόδοξης παραδόσεως καταγγέλλει την ανωτέρω σκόπιμη παραπλάνηση, προς ενημέρωση όλων των εμπλεκομένων, επιφυλασσόμενη για οποιαδήποτε περαιτέρω ενέργεια και ζητά επειγόντως και άμεσα την απόσυρση και των νέων Προγραμμάτων και των Φακέλων που τα διδάσκουν στα σχολεία, δηλητηριάζοντας τη θρησκευτική συνείδηση των ορθοδόξων μαθητών.
Το ΔΣ της ΠΕΘ

_________________

«Σταυρός, ο φύλαξ πάσης της οικουμένης.
Σταυρός, η ωραιότης της Εκκλησίας.
Σταυρός, βασιλέων το κραταίωμα.
Σταυρός, πιστών το στήριγμα.
Σταυρός, αγγέλων η δόξα
και των δαιμόνων
το τραύμα»


Κορυφή
 Προφίλ  
Απάντηση με παράθεση  
UNREAD_POSTΔημοσιεύτηκε: Δευτ 02 Οκτ 2017, 09:14 
Χωρίς σύνδεση
Site Admin
Site Admin
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 08 Ιαν 2008, 14:48
Δημοσιεύσεις: 10465
Ο Υπουργός Παιδείας, κ. Γαβρόγλου, ψεύδεται και εμπαίζει τον ελληνικό λαό για το μάθημα των Θρησκευτικών
Αθήνα, 1 Οκτωβρίου 2017
Αριθμ. Πρωτ. 127
Δελτίο τύπου της Πανελλήνιας Ένωσης Θεολόγων (ΠΕΘ)

Σε πρόσφατη συνέντευξη του(29/9/2017), ο Υπουργός Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, κ. Γαβρόγλου, δήλωσε για το θέμα του μαθήματος των Θρησκευτικών, ότι «Στο βιβλίο έχουν γίνει αλλαγές, μετά από συζητήσεις με την Εκκλησία οι οποίες και τις δέχθηκε. Έχουμε φθάσει σε ένα σημείο συνύπαρξης παρά τις διαφορές μας» (sic!). Σε περίπτωση που η μεταφορά στον τύπο της συνέντευξης του κ. Υπουργού είναι ορθή, οφείλουμε, κατ΄ αρχάς, να εκφράσουμε τη θλίψη μας για τα γραμματικά σφάλματα και την κακή χρήση της ελληνικής(sic!). Επί της ουσίας, εκφράζουμε την αγανάκτησή μας για τον τρόπο με τον οποίο ο Υπουργός συμπεριφέρεται στον ελληνικό λαό, παραπλανώντας τον με ασύστολα ψεύδη.
Για την αποκατάσταση της αλήθειας, αναφέρουμε τα εξής: Στις 27 Ιουνίου 2017, η Ιερά Σύνοδος της Ιεραρχίας της Εκκλησίας της Ελλάδος, σε έκτακτη Συνεδρίασή της για το μάθημα των Θρησκευτικών, αποφάσισε τη συνέχιση του διαλόγου με το Υπουργείο. Το ανακοινωθέν της Ιεραρχίας κατέληγε, αναφέροντας επί λέξει ότι: «Η Ιερά Σύνοδος της Ιεραρχίας, αφού ενημερώθηκε περί των αποτελεσμάτων του διαλόγου μεταξύ της Τριμελούς εξ Αρχιερέων Επιτροπής και της Επιτροπής του Υπουργείου Παιδείας, αποφάσισε την συνέχιση του διαλόγου υπό της ιδίας Επιτροπής διά την παρακολούθηση του υλικού των νέων βιβλίων πριν αυτά τυπωθούν». Επομένως, η Εκκλησία ενημερώθηκε για τα αποτελέσματα του διαλόγου δεν αποφάσισε υπέρ των νέων Προγραμμάτων! Μήπως, ο Υπουργός Παιδείας έχει δυσκολίες στην ελληνική γλώσσα και δεν κατανοεί ότι διαφορετικό είναι το εννοιολογικό περιεχόμενο της λέξης «ενημερώθηκε» και διαφορετικό της λέξης «αποφάσισε»; Αν κατανοεί τις διαφορές, αλλά επιμένει να διαστρεβλώνει όσα αποφασίστηκαν από την Εκκλησία, τότε παραπλανά σκοπίμως τον ελληνικό λαό και προκαλεί με σκαιό τρόπο την Εκκλησία.
Σε κάθε περίπτωση, μετά και από αυτές τις δηλώσεις του κ. Υπουργού αλλά και τις διαμαρτυρίες των γονέων, οι θεολόγοι, οι γονείς και όλος ο ελληνικός λαός, αναμένουν την απάντηση της Εκκλησίας, για το αν ισχύουν όσα της καταμαρτυρεί ο κ. Υπουργός. Αν πάλι δεν ισχύουν, αυτά που διαδίδει ο κ. Υπουργός, τότε αυτός διαδίδει ψευδείς ειδήσεις σε βάρος της Εκκλησίας, υποκαθιστώντας το Γραφείο Τύπου της Ιεράς Συνόδου και ενεργώντας, κυριολεκτικά, ως εκπρόσωπός της. Δεν είναι δυνατόν για ένα τόσο ευαίσθητο θέμα, που αφορά τη χριστιανική αγωγή των ορθοδόξων νέων να αισθάνονται οι γονείς αφενός την πνευματική διάβρωση και αποδόμηση που επιχειρεί η πολιτεία σε βάρος των παιδιών τους και, αφετέρου, την πνευματική σιωπή και ουδετερότητα της μητέρας Εκκλησίας.
***
Στην ίδια συνέντευξη ο κ. Γαβρόγλου απαξίωσε τις αντιδράσεις των γονέων που επιστρέφουν τα βιβλία του μαθήματος των Θρησκευτικών στα σχολεία ή ζητούν την απαλλαγή των παιδιών τους από τις συγκεκριμένες πολυθρησκειακές διδακτικές ενότητες, χαρακτηρίζοντας «μεμονωμένες» τις όποιες αντιδράσεις και, κατά συνέπεια, θεωρώντας το θέμα ότι «δεν αξίζει καν να το σχολιάσουμε».
Ο κ. Υπουργός προφανώς δεν έχει αντιληφθεί το μέγεθος των αντιδράσεων, των εκπαιδευτικών που διδάσκουν το μάθημα και του λαού, που σιγά – σιγά καταλαβαίνει τι προωθείται μέσα από αυτά τα Προγράμματα.
Ωστόσο ο κ. Γαβρόγλου οφείλει να αντιμετωπίσει το θέμα, με την ανάλογη σοβαρότητα που αυτό έχει και να απαντήσει ή μάλλον να απολογηθεί υπεύθυνα στους γονείς και σε ολόκληρο τον ελληνικό λαό για τα παρακάτω:

Γιατί το Υπουργείο του έχει πάρει απόφαση και επιτρέπει σε μειονοτικές ομάδες, όπως, για παράδειγμα, εκείνες των Μουσουλμάνων, των Ρωμαιοκαθολικών ή των Εβραίων μαθητών να διδάσκονται στα σχολεία τους αμιγώς, ως θρησκευτικά, μόνον τη δική τους πίστη και οι ορθόδοξοι μαθητές που αποτελούν τη συντριπτική πλειονότητα του μαθητικού πληθυσμού να έχουν αυτή την άνιση και αντισυνταγματική μεταχείριση, δηλαδή να διδάσκονται, όχι τη δική τους πίστη, αλλά όλες τις θρησκείες και μάλιστα πολτοποιημένες στις ίδιες ενότητες;
Έχει το δικαίωμα, ως Υπουργός, με μια υπουργική Απόφαση, που αφορά τα Προγράμματα ή τα Βιβλία των Θρησκευτικών, να παραβιάζει και στην ουσία καταργεί το Σύνταγμα(άρθρο 16 παρ. 2), την Ευρωπαϊκή Σύμβαση για τα δικαιώματα του Ανθρώπου και τον -σε εφαρμογή του Συντάγματος ισχύοντα- εκπαιδευτικό νόμο 1566/1985 ο οποίος, μάλιστα, προβλέπει ότι η παιδεία υποβοηθά τους μαθητές «να διακατέχονται από πίστη προς την πατρίδα και τα γνήσια στοιχεία της ορθόδοξης χριστιανικής παράδοσης»;
Έχει το δικαίωμα, ως Υπουργός, να αγνοεί το ευρωπαϊκό δίκαιο και να μην λαμβάνει υπόψη την απόφαση του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου των Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων της 20ής Ιουλ. 2007 (υπόθεση Folgero κατά Νορβηγίας), η οποία καταδικάζει τη Νορβηγία, διότι εισήγαγε στα δημόσια σχολεία ύλη μαθήματος θρησκευτικών, όμοια με την του Ελληνικού Υπουργείου Παιδείας, δηλαδή ύλη πολυθρησκευτική;
Γιατί παραβιάζει εν γνώσει του, με το νέο πολυθρησκειακό Πρόγραμμα και τους φακέλους για το μάθημα των Θρησκευτικών το άρθρο 2 του Πρώτου Προσθέτου Πρωτοκόλλου της Ευρωπαϊκής Συμβάσεως Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων, το οποίο επιβάλλει στα Ευρωπαϊκά Κράτη την υποχρέωση να εισάγουν ύλη μαθήματος Θρησκευτικών, σύμφωνη προς τις θρησκευτικές και φιλοσοφικές πεποιθήσεις των γονέων;
Γιατί προκαλεί τη συνείδηση των ορθοδόξων γονέων, οι οποίοι, ως μέλη της επικρατούσας στη χώρα μας Ορθόδοξης Εκκλησίας, γνωρίζουν καλώς ότι η Ορθόδοξη Πίστη ορίζει σαφώς το περιεχόμενό της και κάθε τι αλλότριο αυτής της πίστης είναι αντίθετο με την πίστη των παιδιών τους, διότι, ιδιαίτερα για την ηλικία και την κρίση που διαθέτουν, εγκυμονεί τον κίνδυνο άρνησης της οικείας πίστεως και προσχώρησης σε άλλη δοξασία;

Σε κάθε περίπτωση, ο ελληνικός λαός οφείλει να γνωρίζει την αλήθεια, και από την Πολιτεία και από την Εκκλησία του!
Το ΔΣ της ΠΕΘ

_________________

«Σταυρός, ο φύλαξ πάσης της οικουμένης.
Σταυρός, η ωραιότης της Εκκλησίας.
Σταυρός, βασιλέων το κραταίωμα.
Σταυρός, πιστών το στήριγμα.
Σταυρός, αγγέλων η δόξα
και των δαιμόνων
το τραύμα»


Κορυφή
 Προφίλ  
Απάντηση με παράθεση  
UNREAD_POSTΔημοσιεύτηκε: Πέμ 05 Οκτ 2017, 08:48 
Χωρίς σύνδεση
Site Admin
Site Admin
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 08 Ιαν 2008, 14:48
Δημοσιεύσεις: 10465
Θρησκευτικά: Φάκελος μαθήματος ή «βιβλίο»;

ΘΕΜΑ: «ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΑΝΤΙΔΡΟΥΜΕ;
ΜΗ ΚΑΙ ΜΑΣ ΕΓΚΑΤΕΛΕΙΨΕ Ο ΘΕΟΣ;»
Δημήτριος Β. Εμμανουήλ


«Ο Χριστιανισμός ξεκίνησε ως μία μικρή κοινότητα πιστών και σταδιακά εξαπλώθηκε σε ολόκληρο τον κόσμο. Δυστυχώς, μέσα από αντιπαλότητες και αντιπαραθέσεις, διασπάστηκε και οι χριστιανοί χωρίστηκαν ή και αποξενώθηκαν μεταξύ τους. Σήμερα, αναγνωρίζεται οικουμενικά το αίτημα για συνεργασία και ενότητα, τόσο στο επίπεδο των θεσμών όσο μεταξύ των προσώπων…»
(Από το «βιβλίο» της Γ’ Γυμνασίου, σελ. 7)

Αγαπητοί γονείς και φίλοι εκπαιδευτικοί,
Έχοντας κατά νου τον ορισμό της λέξης «φάκελος» που σημαίνει «θήκη από χαρτί για την αποστολή επιστολών» αλλά και του όρου «βιβλίο» που σημαίνει «Ομοιόσχημα φύλλα χαρτιού συρραμμένα σε τόμο» θα επιχειρήσω να σας ταξιδέψω μέσα στον χώρο του σύγχρονου πολυπολιτισμικού σχολείου που προετοιμάζει με τη βοήθεια και τη στήριξη των ελληνοπαίδων τα «μόνιμα» βιβλία των θρησκευτικών που πρόκειται να έρθουν στο μέλλον σε κάθε τάξη αφού το παρόν βιβλίο δεν είναι «βιβλίο» αλλά ένας τόμος με «έντυπο προσωρινό υλικό στα θρησκευτικά» (Γ’ Γυμνασίου, σελ. 2). Τα βιβλία αυτά αποτελούν σκιά και τύπο των πραγματικών βιβλίων που πρόκειται να γραφτούν όταν «οριστικοποιηθούν» και επικαιροποιηθούν από όλους τους φορείς της εκπαιδευτικής ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ, γονείς, παιδιά και «καθηγητές». Αν θέλετε μπορούμε να πούμε πως κατά έναν περίεργο τρόπο ο λαός του θεού επικαιροποιεί τη «Σύνοδο» της Κρήτης, την νομιμοποιεί! Δεν ισχύει όμως κάτι τέτοιο γιατί κι αν όλοι δεχτούν το ψέμα, η Αλήθεια παραμένει, «τόσο στο επίπεδο των θεσμών όσο μεταξύ των προσώπων»…
Αν και η συγγραφική ομάδα καλωσορίζει τους μαθητές της Γ΄ Γυμνασίου με τα λόγια: «Σας καλωσορίζουμε στο μάθημα των θρησκευτικών» το «Έντυπο προσωρινό υλικό στα Θρησκευτικά» που πήραν στα χέρια τους οι μαθητές της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης ομοιάζει με «βιβλίο» αλλ’ όμως δεν είναι! Δεν είναι διότι απλά είναι φάκελος - τόμος, τον οποίο σίγουρα συν-έγραψαν άνθρωποι καινοτόμοι… μα και ειλικρινείς; «Σας καλωσορίζουμε στο μάθημα των θρησκευτικών»!!
Πριν να εξετάσουμε τη βασική - βιβλική και βιβλιογραφική ΔΙΑΦΟΡΑ των δύο βιβλίων, δηλαδή των παλαιών θρησκευτικών βιβλίων και των νέων «βιβλίων» που ονομάζονται «Φάκελος μαθήματος/Από το τοπικό στο οικουμενικό» καλό είναι να σκεφτούμε για λίγο τους δύο «τόμους» που έχουν σχέση με το θαύμα της Αγίας Ευφημίας, επίσης την αγκαλιά αλλά και τα πόδια της…! Ας σκεφτούμε ακόμη ότι υπάρχουν δύο ειδών γραφές: οι Θείες και Ιερές Γραφές όπως είναι η Αγία Γραφή που κλείνει στους κόλπους τις ΔΥΟ ΔΙΑΘΗΚΕΣ, την Παλαιά και τη Νέα (κι αυτές με τη σειρά τους κλείνουν συνολικά 76 άγια Βιβλία, 49 και 27 αντίστοιχα) αλλά και άλλες που δεν είναι «Θείες» και «Αγίες» και «Βίβλος» και πιο απλά δεν είναι αληθινά βιβλία αλλά σκιές (ενν. φάκελοι) και τύποι (ενν. τόμοι) που δεν ανταποκρίνονται στην Θεία Αλήθεια και που περιέχουν σύνολα από ΚΟΙΝΑ ψεύδη που τα ΕΝΩΝΕΙ η κόλλα (ενν. το πνεύμα) της Υποκρισίας…
«Φάκελος μαθήματος»
Μιλώντας σήμερα για θρησκευτικούς «Φακέλους» δεν θα πρέπει να πηγαίνει ο νους μας μόνο σε φακελάκια ή σε φακελώματα αλλά σε κάποιο άλλο είδος φακέλου, διαφορετικού, όπου στη «θήκη» του φυλάσσονται χαρτιά, επιστολές και πλήθος αποδείξεων που προέκυψαν μετά από κοπιώδεις ΔΙΑΛΟΓΟΥΣ στο Παγκόσμιο Συμβούλιο Αιρέσεων ή αλλιώς Π.Σ.Ε αλλά και στην ψευδοσύνοδο της Κρήτης και υπάρχουν είτε ως κοινές συμφωνίες είτε ως κοινές δηλώσεις είτε ως κοινά συμπεράσματα - πορίσματα κ.τ.ό (ενν. και τα όμοια). Θήκη λοιπόν και περίβλημα το νέο «βιβλίο» (ενν. ο «φάκελος μαθητή») μέσα στο οποίο ήδη τοποθετήθηκαν τα πολλά ομοειδή «αντικείμενα» α) για να προστατευτούν οι δήθεν κοινές και οικουμενικές αξίες, β) για να τακτοποιηθούν οι ιστορικές αυθαιρεσίες και να οικο-καταταχθούν οι διάφορες ιστορικές επιλογές - αιρέσεις ή πιο μοντέρνα «ετερόδοξες Εκκλησίες» και γ) για να ταξινομηθούν οι κοινές «προσθήκες» μιας και στη νέα αυτή ΘΗΚΗ χώρεσαν μία Τρίτη Διαθήκη οικουμενιστικής φύσεως που υπόσχεται να προχωρήσει άμεσα στην τακτοποίηση των θεμάτων και αναθεμάτων που αφορούν την ΝΕΑ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΗ ΠΙΣΤΗ. Μία τακτοποίηση και σε μία σειρά που σύντομα θα πάρει τη μορφή βιβλίου και μία θέση ξεχωριστή ανάμεσα στα άλλα βιβλία, μάλιστα ως το «Βιβλίο των βιβλίων», δηλαδή ως ΝΕΑ ΒΙΒΛΟΣ ΚΑΙ ΤΡΙΤΗ ΔΙΑΘΗΚΗ…
ΧΤΕΣ Ο ΔΙΑΒΟΛΟΣ ΚΑΙ Ο ΔΙΑΛΟΓΟΣ ΤΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΕΥΑ.
ΣΗΜΕΡΑ; Ο ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΣ ΚΑΙ Ο ΔΙΑΛΟΓΟΣ ΜΕ ΤΟ ΠΑΙΔΙ…
Ο ορισμός πάλι του όρου φάκελος εν σχέσει με τη νέα επιστήμη της πληροφορικής ΠΟΥ ΣΗΜΑΙΝΕΙ: «ονομασμένος χώρος σε δίσκο ή άλλο μέσο για την αποθήκευση αρχείων» μας βοηθάει να κατανοήσουμε επίσης ότι τα νέα «βιβλία» συγκεντρώνουν μέσα τους διάφορες πληροφορίες, επιστολές, αποδείξεις, αρχεία: «Ιστορικά», «Ποιητικά - Διδακτικά» και «προφητικά», κ. τ. όμοια, από όλες τις γνωστές θρησκείες! Έγινε βέβαια μία μεγάλη προσπάθεια από ειδικούς θεολόγους και θρησκειολόγους επιστήμονες α) να οργανωθούν αυτά τα «έγγραφα» (με γνώμονα πάντα τα κοινά στοιχεία που ενώνουν πρόσωπα και καταστάσεις, και δεν διχάζουν) και β) να ταξινομηθούν είτε σε «υποφακέλους βιβλία» (ενν. για τις τάξεις του Δημοτικού - Γυμνασίου - Λυκείου) είτε ως «περιεχόμενα βιβλίου», με κύριο ΣΚΟΠΟ τη «ΣΥΝΕΧΕΙΑ»! Ποιά «συνέχεια»; Τη συνέχεια του ΔΙΑΛΟΓΟΥ ΜΕ ΤΟ ΠΑΙΔΙ! Δεν θα θυμίσω εδώ τον ΔΙΑΛΟΓΟ της Προμήτορος Εύας με τον Διάβολο παρά μόνο θα τονίσω την ουσιαστική ΣΥΝΕΧΕΙΑ των ΔΙΑΛΟΓΩΝ - που πρόκειται να γίνουν - μέσα στην ΤΑΞΗ κυρίως μεταξύ των μαθητών-μαθητών (ενν. των πιστών παιδιών) και των μαθητών - διδασκάλων (ενν. των αδιάφορων ή διάφορων χριστιανών) σε επίπεδο ΣΥΝΕΙΔΗΣΗΣ! Εννοείται εδώ ότι η έννοια της ΑΓΑΠΗΣ θα σκιάζει πάντες, μικρούς και μεγάλους.., και ακόμη ότι ο ρόλος του δασκάλου θα είναι του παρατηρητή - συντονιστή και ουδέτερου συμβούλου (που κατά περίεργο τρόπο ξέχασε το ΣΥΜΒΟΛΟ ΤΗΣ ΠΙΣΤΕΩΣ, αν και ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΠΤΥΧΙΟΥΧΟΣ «ΘΕΟΛΟΓΟΣ»)!
Το αυτονόητο εδώ αδελφοί είναι ότι ο Θεολόγος του σχολείου θα πρέπει να ΣΙΩΠΑ λόγω της μεθόδου διδασκαλίας (ενν. Ομαδοσυνεργατική μέθοδο) για να μην επηρεάσει ΑΡΝΗΤΙΚΑ τα παιδιά! «Όλα κι όλα!» - θα μπορούσε να μας πει ο εκπαιδευτικός θεολόγος - «όλα όσα ήταν να ειπωθούν ειπώθηκαν ή καλύτερα τυπώθηκαν από τους ειδικούς των θρησκειών, επικαιροποιήθηκαν από την ονομαζόμενη «Αγία και Μεγάλη Σύνοδο» και οργανώθηκαν - ταξινομήθηκαν από τους θεολόγους του «Καιρού» και ΣΧΟΛΙΚΟΥΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥΣ μας σε φακέλους»…, «ποιός τάχα είμαι εγώ που θα τα βάλω με τόσους φωτισμένους ανθρώπους, επισκόπους και πατριάρχες κ.τ.ό.! «Τι μου μένει;»! Η ΥΠΑΚΟΗ…

Αγαπητοί,
Οι Άγιοι Πατέρες μας όπως γνωρίζουμε, καλώς έκοψαν σχέσεις (ενν. Λειτουργικές) με τις άλλες «Χριστιανικές Εκκλησίες»! Σήμερα όμως καλούνται οι μαθητές μας να καταδικάσουν μαζί με τους δασκάλους τους και μαζί με τους μεταπατερικούς πνευματικούς της ενορίας τους κάθε μορφή αντιπαλότητας, αντιπαράθεσης, διάσπασης, αποξένωσης και χωρισμού. Γι’ αυτό εξάλλου τυπώθηκαν «ΦΑΚΕΛΟΙ μαθημάτων» για τους μαθητές και «φάκελοι Αξιολόγησης» για τους δασκάλους-καθηγητές! Όπως διαβάζουμε στο «Εισαγωγικό σχόλιο» του βιβλίου της Γ’ Τάξης του Γυμνασίου: «Ο Χριστιανισμός ξεκίνησε ως μία μικρή κοινότητα πιστών και σταδιακά εξαπλώθηκε σε ολόκληρο τον κόσμο. Δυστυχώς, μέσα από αντιπαλότητες και αντιπαραθέσεις, διασπάστηκε και οι χριστιανοί χωρίστηκαν ή και αποξενώθηκαν μεταξύ τους. Σήμερα, αναγνωρίζεται οικουμενικά το αίτημα για συνεργασία και ενότητα, τόσο στο επίπεδο των θεσμών όσο μεταξύ των προσώπων…» [1]. Για να μην ξεχαστώ, ο όρος «μικρή κοινότητα» ταυτίζεται με το ίδιο το ΣΧΟΛΕΙΟ! Και το «εξαπλώθηκε σε ολόκληρο τον κόσμο»; Σίγουρα δεν απέχει πολύ από το όραμα των Οικουμενιστών να δουν τα πιστά παιδιά μας ΙΕΡΑΠΟΣΤΟΛΟΥΣ μιας ΤΡΙΤΗΣ ΔΙΑΘΗΚΗΣ (Δες σχετικά εδώ: Π. Αθανάσιος Μυτιληναίος – Τα όργανα του Αντιχρίστου στην Εκκλησία, η τρίτη διαθήκη και ο έσχατος πειρασμός) [2].
ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΣΥΣΤΗΜΑ
Αγαπητοί, εδώ και λίγα χρόνια τα παιδιά μας, έμαθαν καλά ένα μάθημα σχετικά με τη σύγχρονη λειτουργία του Σχολείου και της Τάξης. Το σχολείο θα πρέπει να λειτουργεί ως «κοινότητα» και η τάξη ως «σύστημα»!
Η πρώτη έννοια της κοινότητας σημαίνει το ενδιαφέρον που δείχνει ο χωριανός στον χωριανό του που γνωρίζονται ως πρόσωπα, αντίθετα με τις πολυπληθείς αφιλόξενες πόλεις και άτομα. Το μήνυμα εδώ είναι ότι οι χριστιανοί που χωρίστηκαν ή και αποξενώθηκαν μεταξύ τους δεν έπραξαν ορθά και θα πρέπει τα παιδιά που αύριο θα πρωταγωνιστούν στη ζωή και στις αγορές εργασίας, να εργαστούν από τώρα για την ΕΝΟΤΗΤΑ των ανθρώπων σε όλα τα επίπεδα έχοντας ως γνώμονα μία μηδενιστική ψευδοσύνοδο που ζητά από όλους μας να υπερβούμε τον εαυτό μας χάρη αγάπης και να προβούμε σε μία ηρωική ΕΞΟΔΟ από τα παραδεδομένα εφόσον τα δεδομένα σήμερα άλλαξαν -με συνοδικό τρόπο - και απαιτούν απ’ όλους μας να κρατήσουμε από την πίστη των Αγίων Πατέρων μας μόνο τις σκιές και τους θρησκευτικούς τύπους αλλά και να μεταβούμε μαζί με όλες τις θρησκευτικές κοινότητες και «Εκκλησίες» στη δήθεν αληθινή γη Χαναάν, στην γη της ειρήνης-ασφάλειας. Η καλοστημένη γέφυρα του Οικουμενισμού- πρέπει να έχουμε υπόψη- θα πρέπει να φυλαχθεί από έναν εχθρό, από τους ανθρώπους του μίσους, τους φανατικά κολλημένους στην Παράδοση! Να η απειλή και ο δικός τους φόβος!
Η δεύτερη έννοια της τάξης ως σύστημα – δεν είμαι σίγουρος αν και δίδαξα δύο χρόνια το μάθημα “Σχολική και Κοινωνική Ζωή” στην Α΄ Γυμνασίου με τη μέθοδο του «Φακέλου»-… υποθέτω λοιπόν πως πρέπει να έχει σχέση με τον τρόπο που κερδίζουν χρήματα τόσο οι άεργοι παίκτες όσο και αυτοί που στήνουν τα «Στοιχήματα»… Όσο τώρα για το στοίχημα που θέλει να κερδίσει η Νέα Εποχή μέσα στο γήπεδο της ελληνικής Παιδείας, απλά πιστεύω ότι οι Ι.Χ.Θ.Υ.Σ Σίγουρα θα νικήσουν και πάλι, με τη Χάρη Κάποιου Άγνωστου γι’ αυτούς Λόγου (ενν. Ένσαρκου)…

Μετά τιμής
Δημήτριος Β. Εμμανουήλ
Εκπαιδευτικός

Υ.Γ.
Οι πανεπιστημιακοί θεολόγοι καταδίκασαν τους αγίους πατέρες μας ως ρήτορες του μίσους και υπέρμαχους των σχισμάτων! Σήμερα καλούνται οι μαθητές να απομονώσουν τους ζωντανούς πατέρες μας που αγωνίζονται για την Ορθή πίστη μέσα στο Χώρο του Δημόσιου σχολείου.
Άξιο λόγου είναι ότι κάθε συζήτηση και αναζήτηση από τους μαθητές/τριες θα έχει έναν «διαπιστωτικό» χαρακτήρα που ΕΝ ΤΕΛΕΙ θα επιρρίψει ευθύνες σε συγκεκριμένους «αξιωματικούς» της εκπαίδευσης… Τι να πω, όλα μαζί και όλα αντίθετα! Γενίτσαροι μαθητές, «καθηγητές» κ.τ.ο…! Μη και ο Χριστός για τον λόγο αυτό είπε κανείς να μην κληθεί ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ;
ΘΑ ΑΝΑΜΕΝΟΥΜΕ ΛΟΙΠΟΝ ΤΑ «ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ» ΑΠΟ «Τη συνέχεια του ΔΙΑΛΟΓΟΥ» ΤΩΝ ΔΙΑΒΟΛΕΩΝ ΜΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ; ΑΣ ΠΡΟΣΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΝΑ ΜΗ ΓΙΝΕΙ Ο ΦΑΚΕΛΟΣ ΑΥΤΟΣ ΚΑΠΟΙΟ ΕΙΔΟΣ ΚΥΠΡΙΑΚΟΥ ΦΑΚΕΛΟΥ - «ΚΥΠΡΙΑΚΗΣ» ΤΡΑΓΩΔΙΑΣ…
ΑΛΗΘΕΙΑ, ΠΟΣΑ ΑΚΟΜΗ «ΑΠΟΔΕΙΚΤΙΚΑ» ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΟΥΜΕ; ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΑΝΤΙ-ΔΡΟΥΜΕ;
ΜΗ ΚΑΙ ΜΑΣ ΕΓΚΑΤΕΛΕΙΨΕ Ο ΘΕΟΣ ΛΟΓΩ «ΚΑΙΡΟΥ» ΑΠΟΣΤΑΣΙΑΣ ΚΛΗΡΙΚΩΝ ΚΑΙ ΛΑΪΚΩΝ;
.
[1] ΦΑΚΕΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ: Η ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΣΤΗ ΖΩΗ, ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ - ΑΠΟ ΤΟ ΤΟΠΙΚΟ ΣΤΟ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΟ, Σελ. 7
[2] http://aktines.blogspot.gr/2017/07/blog-post_991.html

_________________

«Σταυρός, ο φύλαξ πάσης της οικουμένης.
Σταυρός, η ωραιότης της Εκκλησίας.
Σταυρός, βασιλέων το κραταίωμα.
Σταυρός, πιστών το στήριγμα.
Σταυρός, αγγέλων η δόξα
και των δαιμόνων
το τραύμα»


Κορυφή
 Προφίλ  
Απάντηση με παράθεση  
UNREAD_POSTΔημοσιεύτηκε: Τρί 10 Οκτ 2017, 09:06 
Χωρίς σύνδεση
Site Admin
Site Admin
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 08 Ιαν 2008, 14:48
Δημοσιεύσεις: 10465
Η ΠΑΝΘΡΗΣΚΕΙΑ-ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΔΩ ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΒΙΝΤΕΟ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΑΠΑΛΛΑΓΗΣ....ΟΣΟ ΑΥΤΟΙ ΑΝΤΙΔΡΟΥΝ ΤΟΣΟ ΕΜΕΙΣ ΘΑ ΠΑΙΡΝΟΥΜΕ ΑΠΑΛΛΑΓΕΣ ΚΑΙ ΘΑ ΕΠΙΣΤΡΕΦΟΥΜΕ ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ......




_________________

«Σταυρός, ο φύλαξ πάσης της οικουμένης.
Σταυρός, η ωραιότης της Εκκλησίας.
Σταυρός, βασιλέων το κραταίωμα.
Σταυρός, πιστών το στήριγμα.
Σταυρός, αγγέλων η δόξα
και των δαιμόνων
το τραύμα»


Κορυφή
 Προφίλ  
Απάντηση με παράθεση  
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
Δημιουργία νέου θέματος Απαντήστε στο θέμα  [ 15 Δημοσιεύσεις ]  Μετάβαση στην σελίδα 1, 2  Επόμενο

Όλοι οι χρόνοι είναι UTC + 2 ώρες [ DST ]


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 9 επισκέπτες


Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group

Ελληνική μετάφραση από το phpbbgr.com